Skip to main content

Hitachi

Hitachi Healthcare Turkey Sağlık Sanayi A.Ş.

Müşteri Desteği

Destek felsefemiz en gelişmiş tıbbi cihazlara yüksek çalışma süresi sağlamak için günün her saati iyi eğitimli servis personeli ile verimli ve güvenilir servis desteği sağlamaktır.

Bağımsız Devletler Topluluğu, Ortadoğu ve Afrika ülkelerindeki distribütör ağımız düzenli önleyici bakım hizmetiyle sistemlerin güvenli ve istenilen özelliklerde çalışmasını sağlar. Kapsamlı kalite standartlarında hızlı servis veren Türkiye ofisinde daha yüksek seviyede servis desteği bulunmaktadır.

Servis personeli için verilen çok etkili eğitim programı, işin plan aşamasından uygulanmasına ve sürecin her aşamasında kalite kontrolleri ile sorunsuz bir şekilde geçişini sağlar.

Sistemin istenen özelliklere sahip olmasının yanı sıra sürekli kullanıcı eğitimi ve teknik destek sağlıyoruz. Destek ayrıca, düzenli yazılım güncellemelerini ve sistemin en son teknolojiye uygun olmasını sağlamak için donanım güncellemelerini de içerir. Önemli yedek parça stoğu arızaların kısa sürede giderilmesine yardımcı olur.

Hitachi Healthcare Turkey olarak 'Toplam Müşteri Memnuniyeti' için çaba sarf ediyoruz.

Kurulum Hizmeti

Installation Service

Hitachi verimli ve güvenilir kurulum hizmeti sunmaktadır. Kurulum sürecinin tamamı, nihai kurulumun tüm elektriksel ve çevresel gereklilikleri karşılayacağından emin olmak için saha seçiminden hizmet alımına kadar düzenlenmiştir.

Servis bölümümüz mimarınız tarafından genel tasarım için temel oluşturan ilk yer planlama çizimine yardımcı olur.

Düzgün bir teslimatı kolaylaştırmak için, Hitachi servis ekibinin nitelikli bir üyesi projenize atanacaktır. Bölgesel teknik servis ekibimiz tarafından sistemin performans özelliklerini karşılayacak şekilde ayarları yapılacaktır.

Bakım Programı

Maintenance Program

Hitachi olarak sisteminizin en iyi şekilde çalışmasını sağlamak için destek sağlıyoruz. Bu, sürekli yardım ve en yüksek çalışma süresinden emin olmanız anlamına gelir.

Hitachi, Sentinel adlı güvenilir bir müşteri destek sistemine sahiptir. Sentinel, cihazlarınızın çalışma durumunu sürekli olarak izleyen bir sistemdir. Bu sistem sorunları tespit edebiliyor ve gerekli müdahale için servis personeline e-posta gönderebiliyor.

Hitachi’de eğitim almış mühendislerimizle, sistem performansınızın, hızlı sorun tesbit ile çözümü, uygulama yazılım güncellemeleri ve önleyici bakım ile korunacağından emin olabilirsiniz. Bu yolla sisteminiz kullanılabilir durumda tutulabilir ve optimize edilebilir.

Related Links