Skip to main content

Hitachi

Hitachi Healthcare Turkey Sağlık Sanayi A.Ş.

Kalite Politikamız

  • Güvenilir, ekonomik ve zamanında sunduğumuz kaliteli ürün ve hizmetlerimizle,

 

  • Mevcut ve potansiyel müşterilerimizin şimdiki ve gelecekteki gereksinimlerini anlamak, beklentilerinin ötesinde karşılamak ve müşteri memnuniyetini ölçerek sonuçlara göre uygun yöntemler belirleyerek memnuniyeti artırıcı önlemler almak,

 

  • Müşteri memnuniyetini, insan sağlığı ve can güvenliğini ön planda tutarak geliştireceğimiz yeniliklerle, ülkenin sağlık sektöründeki ihtiyaçların karşılanması ve teknoloji ve bilgi eksikliğini isabetli gözlemlerimizle belirleyerek sektörün gelişimine ve ülkenin çağdaş çizgisinin yükselmesine katkıda bulunmak,

 

  • İş verimliliği ve kalitesini artırmak, iş ortaklarımızın haklarını korumak için çalışanlarımızın eğitimi, gelişimi ve çalışma koşullarının sürekli gelişimini sağlamaktır.

 

  • Sürekli iyileştirme; her bölümde, veri analizine dayalı olarak periyodik ölçümlerle gerçekleştirilir.

          

Hitachi, Ltd. olarak, Kalite Yönetim Sistemimizin etkinliğinin tüm çalışanların katılımı ile sürekli iyileştirilmesini ve şartlara uygunluğunun sürekli gözden geçirilmesini, bu amaçla Kalite Politikamız ve buna paralel olarak belirlediğimiz Kalite Hedeflerimizin gözden geçirilmesi ve iyileştirilmesinin sürekliliğini taahhüt ederiz.